niedziela, 18 marca 2012

3 Konkursy



zdjęcie mojej "kosmosowej" bluzki


Wychodzę z założenia,że trzeba iść za ciosem! Skoro już założyłam tego bloga i przykładam się sumiennie do niego dlaczego by nie spróbować w swoich sił w konkursach modowych! Łącznie zgłosiłam się do 3 konkursów, pierwszy jak już wspominałam na szafa.pl o Coco Chanel (trzeba było stworzyć look inspirowany tą panią), drugi na facebookowej stronie K MAGA (look inspirowany najnowszym magazynem K MAGA "Achtung baby") szczerze to dłuugo  mi zajęło dojście do tego co to jest właściwie to "Achtung baby"??;) Ten konkurs jest dość poważny bo do wygrania wyjazd na Fashion Week do Łodzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trzeci konkurs jest organizowany przez mojego kolegę, który prowadzi  bardzo dobrego bloga o fotografii dodziii.blogspot.com do wygrania 3 profesjonalne sesje fotograficzne ! łoo jestem pełna energii, zapału i chęci działania, mam przygotowane mnóstwo postów dla WAS (halo jesteście tam, prawda?) Zaczynam się też zastanawiać nad opublikowaniem tego bloga na facebooku, ale zobaczymy.. 


Pozdrawiam wszystkich gorąco i przesyłam część mojej energii bo dziś mam jej zdecydowanie za dużo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz