wtorek, 27 marca 2012

MAGIC BOX



Dziś przyszedł kurier i przyniósł 2 część prezentu od szafa.pl. Baaardzo lubię torebkę a la Chanel! Ma cudowny kolor i jest bardzo pakowna. Poza tym mój dzień był bardzo męczący, a zarazem ekscytujący. Na rynku razem z moją koleżanką Natalią spotkaliśmy ludzi, którzy robili zdjęcia do książki Doroty Wróblewkiej "Fashion People". Oczywiście zrobili nam zdjęcia i może mamy szanse wylądować w takie właśnie książce!! Poza tym dostałam propozycje  sesji od dziewczyny, która robiła nam zdjęcia, tak że trzeba przyszykować się na profesjonalną sesję robioną przez studentkę fotografii ! Łoo jestem taka podekscytowana, jakby tego było mało, właśnie znalazłam swoje zdjęcie w albumie facebooka redaktora K MAGA- "finaliście konkursu K MAGA". Już niedługo wyniki, modle się o cud! Niczego tak bardzo nie pragnę jak wyjechać do Łodzi na mój pierwszy fashion week! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz