piątek, 22 czerwca 2012

PLATINIUM FASHION NIGHT

Ostatnio byłam na pokazie Macieja Zienia w krakowskiej plaży. Pasowałaby opisać wrażenia jakie towarzyszyły mi przy oglądaniu owego pokazu. Malowało się na mojej twarzy zdziwnienie, gdyż kolekcja w żaden sposób nie pokazała czegoś innowacyjnego, oryginalnego czegoś co bym mogła z dumą założyć. Szczerze powiedziawszy spodziewałam się w najgorszym razie powiewu sukien do samej ziemi, ale nawet tego nie było. Owszem materiały, modelki, światła, scena robiły wrażenie, lecz sam krój nie. Za to bardzo podobała mi się kolekcja ZEMEŁKA&PIROWSKA, było w niej pełno prostoty co jak wiecie uwielbiam najbardziej. 

fot. z pokazu Macieja Zienia



video z pokazu ZEMEŁKA&PIROWSKA (super jakość) w tle muzyka mojego ukochanego Crystal Castles


i moja "cytrynowa" stylizacja na fb;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz