poniedziałek, 10 września 2012

ATUMN IS COMING!!


Witajcie, ostatnio dostaje dość dużo zażaleń odnośnie tego jak rzadko dodaje posty  z czego nie ukrywam  niezmiernie się cieszę  Teraz nie dodaje żadnej stylizacji, ale za to chciałam zrobić mały przegląd mody jesiennej, która pojawi się na moim blogu już niedługo. Jesień jest moją ulubioną porą roku- przynajmniej tak mi się wydaje (mam na myśli oczywiście ciepłą jesień z mnóstwem kolorowych liści, kawką w ciepłym łóżku i takie tam Nowy York, Woody Allen haha).
1
.       Stawiam na grube swetry we wszystkich możliwych kolorach (ja wybieram oczywiście CZARNY no może ewentualnie biały.)
2.       Prostota nadal będzie moim motywem przewodnim (uwielbiam zdjęcia modelek w życiu codziennym wiele z nich ubiera się właśnie tak jak ja bym chciała).
3.       Ogromne buciory! (w tym roku stawiam na wysokie, rockowe kozaki noszone uwaga do spódnic, sukienek i wszystkiego do czego tylko nie pasują!)
4.       Pióra (w ciemnych, rockowych kolorach) na swetrach, spódnicach.
5.       Chce wreszcie zaszaleć z fryzurą, którą nie zmieniałam od kilku lat (stawiam na chłodny blond+ czerwone usta) oprócz tego dużo poszarpanych koków, warkoczy jednym słowem KONIEC  Z NUDĄ NA WŁOSACH!
6.       Pircing (od dawna marzy mi się kolczyk w nosie oraz na górnej części ucha wygląda to niesamowicie orientalnie (?)
7.       Paznokcie migdały.







Oprócz tego kilka dni temu byłam na zakupach i kupiłam sobie trochę ciuchów a mianowicie: dresowe spodnie, które swoją drogą są bardzo wygodne (będę je nosić do szpilek), baaardzo milusi sweterek, który kupiłam w rozmiarze L oraz genialne „buciory” o których wspominałam już wyżej, nawet nie macie pojęcia jak nogi wyglądają w nich szczupło! Kozaki są bardzo porządne i będę je mieć na lata. Wszystko to kupiłam w Reserved, który w tym roku wypuścił kila perełek, które właśnie kolekcjonuje ;). W H&M natomiast kupiłam sobie IDEALNĄ torebkę, której szukałam już od wiosny, ale dopiero teraz weszła do sieciówki na którą mnie stać .Zależało mi na tym by była jak najbardziej prosta oraz uszyta z czarnej skóry oraz zamszu. Zakładam ją dosłownie do wszystkiego i oddałabym za nią wiele,  chociaż w sklepie kosztuje tylko 79zł.
Na sam koniec informuje, że dziś na wieczór dodam drugiego posta tym razem ze stylizacją Teraz lecę do pracy. Trzymajcie się ciepło ! 


2 komentarze: