wtorek, 3 lipca 2012

WARSAW FASHION STREET

Jestem chyba jedyną blogerką w Polsce, która tak późno zabrała się do napisania relacji z tak wielkiego wydarzenia, a nie powiem czekaliście na nią bo wczoraj miałam rekordową ilość wejść na mojego bloga!;) Tak jak wspominałam już wcześniej ja i 7 wspaniałych mieliśmy przyjemność uczestniczyć w pokazie na Warsaw Fashion Street (zostaliśmy wytypowani przez Anje Rubik w konkursie Ulicy Modnej). To było niesamowite przeżycie, które będę pewnie wspominać przez długi czas. 
Byłam mile zaskoczona poziomem pokazów, muzyką, modelkami, kreacjami. Poznałam również kilka wspaniałych blogerek z większym stażem niż ja. 











zdj. Meri Wild

stylizacja z Warszawy



Buty: New Yorker 
Spodenki: ZARA
Bluzka: mojej mamy;) 
Torebka: H&M 
Opaska: TOPSHOP



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz